Nieuwe workshops

Het zal je niet verbazen dat ik meer workshops wil gaan geven. Daarom heb ik een nieuwe pagina gemaakt op deze website: Workshops. Op deze pagina laat ik de verschillende workshops en cursussen zien, die ik zeker kan gaan aanbieden. Sommige heb ik al eens eerder gedaan en van andere weet ik dat ik daarvoor voldoende kennis en ervaring heb om dit enthousiasmerend over te brengen op anderen.

Dit aanbod ga ik vanaf nu onder de aandacht brengen bij organisaties en (mogelijke) cursisten. Zit er iets tussen dat je aanspreekt, vul het formulier in, dan weet ik of er voldoende animo is om iets op te starten. Je bent nergens toe verplicht, ik gebruik dit alleen om je hierna op de hoogte te brengen van de komende workshops en cursussen.

En eigenlijk hoef ik er dan niet bij te zeggen dat het ook heel gezellige workshops zijn, met lekkers erbij! Maar ik doe het toch!

Geef een reactie

