Expositie in Brielle

Mijn werk hangt op dit moment in de mooie galerie van Willy Groot in Brielle. Willy zelf maakt en verkoopt prachtig keramiek en heeft aan de muur plaats voor andere kunstenaars. Ik heb er nu mijn schilderijen hangen, tekeningen, stempelwerk en: tekeningen uit mijn Atlas Privae Lalinae (ik verzin het waar ik bij sta…), een atlas die ik aan het maken ben over de plekken die belangrijk zijn geweest in mijn leven.

In een vitrine ligt een selectie van mijn zelf gebonden boeken: dagboeken, notitieboekjes en dergelijke. Bij Willy zal ik in januari weer een workshop Boekbinden geven, ditmaal staat het maken van een agenda op het plan! Een mooi voornemen voor het nieuwe jaar, toch? Je eigen agenda!

IMG_3828

Mijn werk hangt er nog tot eind december, dus loop even binnen als je in de buurt bent. Willy verkoopt naast haar mooie beelden ook kleiner keramiek werk. Zeer geschikt voor een cadeautje voor de feestdagen 😉

En als je komt: schrijf wat in mijn gastenboekje, vind ik leuk!

Geef een reactie

